Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

AAAGH!
2012-04-03 kl. 21:09:38
Livet i allmänhet.

Så känns de lite just nu, fått mejl om att jag har kursstart på hermods (distans) den 23. En maaaassa info och att ta in och få ihop. Låter lite komplicerat men kommer säkert få ihop allt när de väl drar igång. Dock hade de tydligen inte kommit fram att jag ska läsa på 50% fart (ca 5 veckor för en 50 poängs kurs) utan de tror jag ska läsa på 25% alltså 10 veckor. 

Först tänkte jag att de kanske inte va så dumt, längre tid att förstå hur allt funkar men sen insåg jag att de är 5 timmar i veckan alltså 1 timme om dagen och de är kanske liiite lite för att få känna på hur mycke energi de tar av mig. Så nu måste jag mejla och en massa stuff. MEN de skiter jag i ikväll,  får ta tag i allt imorgon. 3 veckor till kurs start så. 

Nu tänker jag synda och gå på affären och köpa ostkrokar :)

XOXO inibell